Het hockeyseizoen loopt stilaan op zijn laatste benen en binnen enkele weken fluiten we ook de laatste trainingen af. Tijd om samen nog één keer voluit te genieten!

Dat doen we natuurlijk niet zomaar. Op vrijdag 5 juni nodigen we jullie van harte uit om het seizoen samen feestelijk af te sluiten.

Reken op heerlijk eten, frisse drankjes en een gezellige Garden Party. We zetten er bovendien onze clubkampioenen in de kijker en reiken met trots de Victors 2026 uit.

Goed nieuws: je kan nog steeds jouw stem uitbrengen voor de Victors 2026. Laat je stem horen!

We kijken er alvast naar uit om samen met jullie te klinken op een fantastisch seizoen.

Share:

Clubnieuws

Scroll naar boven