Maak het jezelf makkelijk en download de Twizzit App op je smartphone!  Met de Twizzit App heb je alle informatie bij de hand:
  • communiceer met je team
  • raadpleeg je hockey-agenda
  • deel foto's met je team
  • geef je aanwezigheid door voor trainingen, wedstrijden 
  • bekijk je facturen
  • schrijf in voor één van onze tornooien, stages of andere activiteiten
  • ...

Een vraag over Twizzit?

 
Login gegevens kwijt?  
 
Contactgegevens in Twizzit

Opdat de club, de trainers, de begeleiders en de andere spelers jullie op een vlotte manier kunnen contacteren, is het belangrijk om jullie contactgegevens (adres, email en GSM, zowel van je persoonlijke fiche als van je familiefiche) up-to-date te houden.

Log daarom in op de website om je gegevens te controleren en waar nodig aan te passen.

Mijn twizzit- persoonlijke gegevens

  • contact (persoonlijke gegevens)
  • familie (facturatiegegevens)

Welke gegevens staan in Twizzit én de Hockey App?
Voor een correcte synchronisatie tussen Twizzit en de Hockey APP

  • in Twizzit vul je je rugnummer in bij het veld # (eerste blok van je accountinstellingen, onderaan linkse kolom)
  • gebruik voor je Hockey APP account het eerste email adres dat bij je Twizzit acount ingevuld staat
  • Twizzit foto wordt (nog) niet gesynchroniseerd met de Hockey APP, die moet je dus rechstreeks opladen via de Hockey
    APP.

Hoe voorkom je dat Flash in je spam folder valt?

Af en toe krijgen we te horen dat onze wekelijkse Flash in de spam folder terecht komt. Wat kan je doen om dit te voorkomen, en zo op de hoogte te blijven van wat er reilt en zeilt bij je favoriete hockeyclub?

Iedereen heeft het al eens meegemaakt: een belangrijke mail die niet in je inbox komt, maar verdwijnt in je spam of junk folder voor ongewenste berichten. De Victory Flash op hetzelfde niveau als een al te doorzichtige schenking van een paar miljoen euro van een overleden hoge ambtenaar van een of andere duistere instelling, dat kan toch niet.

Spam filters kijken naar verschillende zaken om te bepalen waar een email moet terecht komen. Daarbij kijken ze in de eerste plaats of de email afkomstig is van een betrouwbare afzender. Wij hebben hierbij het nodige gedaan en onze instellingen zodanig aangepast dat de afzender twizzit.com als veilig beschouwd wordt.

En dan komen we bij de tweede stap: de filtering van het bericht zelf. Soms denkt een emailprogramma (Outlook, Hotmail, Gmail) verkeerdelijk dat een email junk is, en verplaatst het de email naar waar je hem niet onmiddellijk zal lezen. De eenvoudigste manier om ervoor te zorgen dat onze Flash juist afgeleverd wordt, is om de afzender (noreply@twizzit.com) toe te voegen aan je lijst van veilige afzenders. Hieronder leggen we uit hoe je dat in de meest gebruikte programma's kan doen:

  • Outlook: klik op het uitrolmenu bij Ongewenste mail (vuilbakicoon) en kies dan de opties. Klik daar op het tabblad Veilige afzenders, voeg noreply@twizzit.com toe en bevestig.
  • Gmail: klik op het Instellingen tandwiel, dan op Filters en geblokkeerde adressen. Kies dan Nieuw filter maken, tik noreply@twizzit.com bij het veld Van, dan op Filter maken. In het volgende menu vink je Nooit naar Spam zenden aan, klik weer op Filter maken.
  • Outlook.com: klik op het Tandwiel voor de opties. Onder het Ongewenste e-mail voorkomen kies je voor Veilige en geblokkeerde afzenders. Klik op Veilige afzenders, vul noreply@twizzit.com aan en klik op Aan lijst toevoegen.